2012 - 02- 17

Nä, det gick inte så mycket bättre bara för att jag hade fått en data.. jaja..

Just nu sitter jag här hemma helt ensam, Ida är i Stockholm, jag jobbar idag 17-02.
Har jag sagt att det är riktigt boring att vara hemma helt själv? Har inget att göra och har ingen att prata med.. haha
Fast det är ju skönt ibland att bara ligga och kolla på tv och skratta högt för sig själv :)

Läser lite i Jennys blogg och vill vara hemma med alla mina syskon (mamma och pappa är i teneriffa), blir avundsjuk när hon skriver att Daniel, Fanny, Christian och Meiss ska på bio idag och så ska dom umgås hela helgen. Jag vill också vara med juuuu :( helt forever alone här i Östersund... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0