Never let you go

Ja, söndag igen då.. Har inte gjort ett skit idag, bara kollat på TV, duschat och lagat mat.. HAha...

I fredags jobbade jag till halv 9 och sen var det hem snabbt och duscha och fixa sig, för på kvällen drog vi till Marité (ett nattklubb här i Östersund för er som inte vet). Det var kul och trevligt, fick äntligen dansa (A) haha..
Sen vart det drama med slagsmål och polis när dom stängde..

I lördags gick jag och Ida upp sent och så klädde vi på oss och tog en lång promenad och var ute i ca 3 timmar, riktigt skönt och mysigt :) Sen när vi kom hem gjorde vi god middag och drack lite vin.

 



Och det jag gjorde idag står där uppe juuuuu... ^^

Imorgon är jag också ledig, har vart skönt att vara ledig hela helgen faktiskt! Men på tisdag blir det en lång dag, ser fram emot det. Trivs ritkgit bra på McDonalds faktiskt :D Alla är så trevliga!! Awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0