2011-09-26

Jahap, det går super på McDonalds. Blev erbjuden att jobba mer timmar ifall jag ville och det ville jag. Så det är great!
Stod i alla fall i McDrive:n en stor del av dagen, i början var det itne det roligaste men sen började jag trivas och det var ganska skönt att stå där. Haha :) Sen fick jag stå och fixa med pommes ett tag för att det inte var så många tjejer som brukade göra det, så Kim bad mig göra det.. Kim är en rolig snubbe! Hahah :)

Min sambo (Ida) gick och kopierade nyckeln idag, så när vi kom hem (hon kom och möte mig efter jobbet) så stoppade jag in nyckeln och så funkar det inte att vrida. Så kollar vi på den gamla och nya nyckeln och ser att dom inte ens är likadana, suck. Vi lär ju fixa det imorgon..

Blir väl kanske ett bad när sambon min har duschat klart eller en dusch. Får se.... Ja ja, nu ska jag kila ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0